Total Pageviews

Sunday, April 17, 2011

ترفندهای یک دیکتاتورمذهبی برای "نماینده خدا " شدن را بهتر بشناسید

خامنه ای  بارها خود را  نماینده خدا در زمین معرفی کرده  ایشان از ترفندهای متفاوتی برای این کار استفاده می کند درست همان بهانه‌ی که  فرعون و نمرود داشتن وبا آن خود راخدای جهان می‌دانستند. شمشیر تموچین به بهانه‌ی برتری قومی، سَرِ ملتهای دیگر را از بدن جدا می‌نمود و سوخت ماشین تخریب هیتلر را، شعار برتری نژادی تشکیل می‌داد.و هم اکنون مدل  امروزی آن « حکومت ولایت فقیه » در ایران است که عجیبترین نوع دیکتاتوری است؛ زیرا خامنه ای به بهانه پیروی از پیامبران، خود را مُحِقّ امتیازاتی می‌دانند که حتی خودِ فرستادگان رسمی خداوند نیز برای خویش قائل نبوده‌اند! در یک جمله ایشان می‌گویند: ما از طرف خداوند وکالت داریم که صاحب‌اختیار جان و مال و ناموس و سرمایه‌های مردم باشیم!!
توجیه « ولایت فقیه » برای نفی آزادی عقیده و قلم و بیان، اجرای دستورات خداوند است! که فقط و فقط بهانه‌ است؛ زیرا ایشان سوابق گسترده‌ای حتي در وارونه ‌كردن و يا زیرپا گذاشتن دستورات الهی دارند. مثلا ًبرای تحریک توده‌های مستضعف جامعه به قیام، وعده‌ی دروغین مجانی بودن آب و برق و اتوبوس را طرح نمودند! به عنوان نمونه‌ي ديگر، حيات و زندگي كه مهمترين و محترمترين سرمايه‌‌ي بشري است، برايشان بي‌ارزش است.

1 comment:

  1. سلام عزیزم
    آره یه مقدار سخته ولی اگه کمک خواستی کافیه بهم بگی...تا جایی که بتونم بهت کمک میکنم...به نظرم بهترین کار اینه که قالب وبت رو عوض کنی...
    در هر صورت من در خدمتم...

    ReplyDelete