Total Pageviews

Monday, April 11, 2011

اقتصاد وریشه های آن در مادیات ومعنویات بشر

اقتصاد مهمترین موضوع انسان است چرا که اگر موارد مالی گریبانگیر بشرشود مجالی بر معنویات پیدا نمی کند واصولا مادیات حرف اول را در گرایشات توحیدی می زند.آدمی که دغدغه زندگی خود دارد چگونه می تواند به محاسبات الهی فکر کند؟
هرچه معیشت ما در جامعه در فراز بهتر و روانتر باشد  یقینا میل به خدا پرستی مناسبتری خواهد داشت . ما باید از قابلیت های انسانی وطبیعی در تمامی مواردش بهره گرفت  برای مقابله با ورشکستگی از همه فرضیه ها اگرچه مخالف  اندیشه های  ما باشد بهره جویم. تجربه اقتصادی گذشتگان  را ازنو مرور کنیم وتئوری های ناموفق را بررسی نماییم.  وشرایط گذشته مالی وکاری را در همه مکتب های حاکم بر ممالک را ارزیابی کنیم. ممکن است حلقه هایی مفقوده ای در ساختار رژیم های  سیاسی در قطب های مختلف پیدا شود که بتواند این گره کور  کنونی  را باز کند.
 باید از یک اتحاد بزرگ بین المللی برای خروج  سریعتر از این باتلاق دست بزنیم .وبدون در نظر گرفتن عقاید وسلایق شرقی وغربی بشریت را مدد نمایم.
خلاصه ای از سخنان آقای بروجردی درباره اقتصاد

1 comment:

  1. سلام خوبی؟
    اقتصاد تو ایران معنایی نداره... از صبح تا شب باید بدوی برای هیچ...تا زمانی که فکر آدم درگیر هزاران مشکل و گره کور هست چه کسی به دنبال معنویات و دانش و علم میره آخه؟!...
    امیدوارم یه روز خوب بیاد...
    شاد باشی...

    ReplyDelete