Total Pageviews

Saturday, April 9, 2011

زندانی سیاسی را ازیاد نبریم ،فراموش کردن هدف جمهوری اسلامی از به بند کشیدن این عزیزان است

با وجود اختناق و سرکوب شدید و وحشیانه ای که رژیم حاکم بر ایران در سرزمین ما برقرار نموده، شور و شوق مبارزه و جوشش ضد استبدادی ملت ما، با وجود یک رکود موقت، همچنان در حال غلیان، زنده و پایدار است.
نسل جوان ما پرچم مبارزه را به دست گرفته و در راس جنبش، به پیشروی، گاه سریع و گاه آهسته، ادامه میدهد.
نباید بگذاریم که در این شور و شوق مبارزه، قهرمانان استقامت و قدیمی سرزمینمان که جمهوری اسلامی آنها را یا خانه نشین و یا در کنج زندان محبوس نموده مورد بی توجهی و فراموشی قرار گیرند، یعنی همان چیزی که هدف جمهوری اسلامی از به بند کشیدن این عزیزانمان مد نظر داشته.
هوادران آقای کاظمینی بروجردی

4 comments:

  1. من تازه عضو شدم دوست گرامی...ولی یکی از دوستانم دعوتنامه میخواد...ولی من نمیتونم بهش دعوتنامه بدم انرژی کافی برای این کار رو ندارم...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. سلام
    دمت گرم دوست عزیز...انگار ثبت نام کرده...
    نظر بالایی رو هم با اجازه ات من حذف کردم...
    شاد باشی...
    به امید ازادی سبز...

    ReplyDelete
  4. سلام
    شرمنده یه مقدار درگیر بودم نتونستم بیام ازتون عذر بخوام...قصد جسارت نداشتم مهسا جان...از لطفت بازم ممنون...

    ReplyDelete