Total Pageviews

Sunday, January 2, 2011

کاظمینی بروجردي بطور آشكار وبی پرده ولایت فقیه را یک ديكتاتوري ديني ناميد


  روحانیون دیگر یا  چنین جراتی را نداشتند ویا از نظر مقامات علمی  ومعنوی  ومحبوبیت مردمی، در جایگاهی نبودند که بتوانند  حرکت موثری را رهبری کنند.
بازمانده مرجعيت شيعه، سيد حسن شريعتمداري، فرزند خلف آيت الله العظمي سيد كاظم شريعتمداري، در مصاحبه با راديو آلمان همين موضوع را بازگو كرد كه: آيت الله كاظميني بروجردي، برجسته‌ترين روحاني ايران است كه  بعد از پدر من بطور علني در مقابل استبداد ديني ايستاد.
ایشان تنها مبارز مذهبی است که با دموکراسی خواهان ساکن تبعید و رسانه ها ورادیو ها به طور علنی مصاحبه کرد.
البته آقای بروجردي هزينه اعتراض به استبداد و ايستادگي روي عقايد خود را نيز پرداخت کرد و حاضر شد از همه چيز خود از جمله خانواده، نزديكان، امنيت و آينده بگذرد و كل زندگي خود را فدا كرد. با توجه به محبوبيت بسيار وی در سطح ايران، بيش از هزار نفر در روزهای درگیری خونین در نیمه‌ مهرماه 1385 خود را به ايشان رساندند تا در كنارش براي اهتزاز پرچم آزادي كشته شوند. اگر محل و منطقه ايشان در محاصره نبود و خبرگزاريهاي خارج از ايران نيز به موقع اطلاع‌رساني مي‌كردند، حداقل صد‌ها‌هزار نفر ديگر وارد صحنه مي‌شدند. در حركتهاي اعتراضي ديگر،‌ چنين مقاومت و ايستادگي كمتر ديده شده است.
ایشان نزدیک به 5سال در زندان دیکتاتور تحت شدیدترین شکنجه های روحی وجسمی بوده اما هیچگاه از مبارزات خود درون زندان دست برنداشته وبا نوشتن رساله های متعدد تنفر خود را از این رژیم مستبد اعلام کرده.

1 comment:

  1. درود بر بروجردی مبارز واقعی وطن

    ReplyDelete