Total Pageviews

Tuesday, July 5, 2011

تهدید و ضرب و شتم یک درویش در خرمشهر ،اذیت وآزار به خاطر اعتقادات تا کی؟

مقاومت یک درویش طریقت نعمت اللهی گنابادی ساکن خرمشهر در برابر تهدیدهای عده ای ناشناس که از او میخواهند توبه و ندامت خود را از درویشی اعلام کند به ضرب و شتم شدید وی منجر شد..به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور، آقای امین آزادی که از چندی پیش بارها مورد تهدید تلفنی مخالفین تصوف وعرفان قرار گرفته بود، ظهر امروز دوشنبه 13 تیرماه توسط خودرویی که پلاک آن با گل ناخوانا شده بود به خارج از خرمشهر منتقل شده و در آنجا توسط 5نفر  مورد آزار وشکنجه قرار گرفت.
اخبار رسیده از خرمشهر حاکی از آن است که این عده با  تهدید  از آزادی می خواهند ندامت نامه ای  را که ازقبل تنظیم کرده بودند امضا کرده و در نماز جمعه خرمشهر نیز از طریقت درویشی اعلام برائت کند. اما با مقاومت و پاسخ منفی وی مواجه شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرارمی دهند , در جریان این وحشی گری، دست و صورت و سینه او مجروح و دنده های این درویش دچار شکستگی می شود و در حالی که بر پشت پیراهن او با رنگ نوشته بودند "مرگ بر سگ صوفی" در بیابان های اطراف خرمشهر وی را رها می کنند.
بر اساس این گزارش معاندین درویشی همچنین بر در و دیوار منزل آقای آزادی و نیز محل برگزاری مجالس عبادی دراویش گنابادی در خرمشهر اقدام به نوشتن شعارهای موهن علیه عرفان و تصوف کرده  که دراویش مراتب را به مقامات قضایی و پلیس 110 گزارش کردند . ماموران نیروی انتظامی خرمشهر نیز در پی اعلام دراویش در محل حاضر شده و پس از فیلمبرداری از شعارها، آنها را از روی دیوار هاپاک کردند. .

No comments:

Post a Comment