Total Pageviews

Thursday, March 31, 2011

دين و حكومت بايد از يكديگر جدا شوند ، يكي شدن اين دو به معني فراهم شدن استبداد ديني است

متاسفانه دخالت دادن دين در سياست ابزار‌هائي در اختيار حكام مدعي دينمداري قرار داده كه بالاترين نوع جنايات و سركوبهاي داخلي و ماجراجوئي‌هاي بين‌المللي را به بهانه‌ي اجراي دستورات خداوند مرتكب شوند .تاريخ اثبات كرده است كه فراهم آوردن بهانه‌هاي ديني در امور حكومتي، صلح و امنيت جهاني را به خطر مي‌اندازد.
آقای کاظمینی بروجردی یکی از زندانی هایی سکولار رژیم دیکتاتور است  ایشان بارها بیان کرده من هرگز مذهبي را كه با زور و تفتيش عقايد و سلب آزادي‌هاي فكري راه پيشرفت را براي خود مشروع مي‌داند باور ندارم.
معتقدم دين و حكومت بايد از يكديگر جدا شوند و يكي شدن اين دو به معني فراهم شدن استبداد ديني و ايجاد بحرانهاي بين‌المللي خواهد بود. ما سياسي نبوده‌ايم بلكه خواهان جدائي دين از سياست هستيم.
جرم اصلي ایشان  مخالفت با "ولايت فقيه" و مقاومت در برابر احكام ظالمانه‌ و ناعادلانه و تلاش براي آزاد كردن معنويت و ديانت، از انحصار مدعيان نيابت و وكالت خداوند و پيامبران است.
 منبع // پايگاه اطلاع‌رساني آقای سيد حسين كاظميني بروجردي تحت نظر دفاتر ايشان در اروپا

1 comment:

  1. سلام با اینکه یکم دیر شده اما ما برآن شدیم که پیام تسلیتی برای مهندس موسوی ارسال کنیم.
    از طرف گروه وبلاگ نویسان سبز
    تفنگت را زمین بگذار
    www.victor-v27.blogspot.com
    به این وبلاگ بیاید و امادگی خودتونو اعلام کنید و اسم وبلاگتون رو بگید تا به فهرست ما اضافه بشید. به بقیه دوستانتونم اطلاع بدید. فقط لطفا سریع که از این دیرتر نشه.

    ReplyDelete